Celotna ekipa spletne trgovine Herbana.si se trudi, da bi bila trgovina kar najbolj pregledna in enostavna za uporabo. Zgodi pa se, da je kakšen podatek nejasen, kakšna informacija napačna ali pa vas preprosto zanima nekaj več. V tem primeru se lahko obrnete na našo ekipo za podporo uporabnikom!
Na nas se lahko obrnete tudi, če imate bolj strokovno vprašanje, vas zanimajo kakšne posebne lastnosti izdelkov ali pa želite nasvet pred nakupom.
Primer spletnega nakupa si lahko ogledate tu.
Kontaktirate nas lahko preko kontaktnega obrazca (elektronske pošte) ali preko telefona 040 / 544 509.
Skrb za kupca smatramo kot eno glavnih prioritet našega delovanja in jo uresničujemo na več načinov:
Skrbimo, da so nakupi varni, tako tehnično, kot s stališča varstva potrošnika, kupce izobražujemo o tehničnih lastnostih izdelkov ter o pravicah, ki jih imajo kot potrošniki.
Skrbimo, da so podatki v spletni trgovini ažurni in točni, morebitne zaplete in nesporazume skušamo vedno rešiti v korist kupca, kupcu vedno skušamo dati najbolj kakovostno informacijo že pred nakupom, zato so naši opisi izdelkov obširni, spodbujamo pisanje mnenj tistih, ki izdelek že uporabljajo, in smo vedno na voljo za dodatna vprašanja.
Če menite, da lahko za svoje kupce poskrbimo še bolje, pa bomo veseli vsakega predloga!
EKOLOŠKI
BALZAM ZA USTNICE
Ameriški slamnik & Melisa
Za nego, zaščito in regeneracijo ustnic.