Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Herbana.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom. Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev
Herbana.si je spletna trgovina, ki ponuja kvalitetne naravne, zeliščne in sorodne izdelke. Vsi podatki na straneh Herbana.si so informativnega značaja in niso namenjeni diagnosticiranju ali zdravljenju bolezni, pravtako ne morejo nadomestiti strokovnega zdravniškega mnenja. Izdelki iz spletne trgovine niso nadomestilo klasicnemu zdravljenju in zdravilom na recept. O zdravljenju katerekoli bolezni oziroma spremembah zdravljenja se posvetujte z zdravnikom. Svetujemo, da se pred uporabo izdelkov o njihovih ucinkovinah dodatno izobrazite sami ali pa se posvetujete z zdravnikom ali farmacevtom. Uporaba kupljenih izdelkov v spletni trgovini je izključno na lastno odgovornost.
Splošni pogojiSpletno trgovino Herbana.si zastopa podjetje HERBANA d.o.o., Ljubljana (V nadaljevanju "prodajalec"). Več o podjetju si lahko preberete tukaj.
Spletna trgovina ponuja različne naravne, zeliščne in druge sorodne izdelke, zato si pred nakupom preberite opise in če je možno tudi osnovna navodila za uporabo.
Podrobnosti o plačilu, cenah in stroških dostave naročenih artiklov si lahko preberete tukaj.
Ob prijavi v spletno trgovino Herbana.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Moj profil) oziroma pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Vaše naročilo (pogodba) postane veljavno ko ga odpošljete, cene veljajo na dan odpošiljanja naročila.
Poslovanje naše spletne trgovine je organizirano v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Ob vsakem uspešno opravljanjem naročilu se kupec strinja z našimi pogoji spletnega nakupovanja.
Obveze kupca in prodajalca Naročeno blago je kupec dolžan prevzeti. Ob prevzemu je kupec dolžan preveriti količino in kvaliteto naročenega blaga. Kupec ob prevzemu plača blago po povzetju ali na drug dogovorjen način, ki ga je potrdil prodajalec. Nakupovanje v imenu tretje osebe brez njene vednosti je kaznivo.
Takoj, ko ste oddali naročilo ste zavezani, da paket dvignete na poslovni enoti Pošte Slovenije. V kolikor paketa ne dvignete in se le-ta vrne nazaj, ste dolžni plačati 10 € poštnine. Prav tako Vam zaračunamo dodatno stroške dostave v primeru, da naročite ponovno pošiljanje paketa.
Prodajalec se obvezuje, da bo jasno in nedvoumno predstavil vse najbolj bistvene značilnosti vsakega izdelka v spletni ponudbi, jasno navedel ceno, omogočil dostavo v razumnem roku, predstavil kupcu vse ostale stroške (v procesu nakupa), omogočal kupcu neposredno komunikacijo po elektronski pošti oziroma preko telefona, predstavil kupcu možnosti reklamacije poškodovanega blaga in skrbel za varnost osebnih podatkov v skladu z zakonodajo.
Kupec se obvezuje, da bo je prebral in da razume vse pogoje poslovanja, ter da je seznanjen z vsemi stroški, ki iz tega sledijo.
Reklamacije, vračila in reševanje sporov Poškodbe pri pošiljanju: Če se bo kateri od kupljenih izdelkov močno poškodoval pri pošiljanju, nam to sporočite. Prodajalec načeloma ni dolžan zamenjati izdelka poškodovanega pri dostavi. Vse izdelke zapakiramo v oblazinjene in zaščitene kuverte tako, da je možnost, da se poškodujejo zelo majhna. Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu karkoli poškodovano ali razlito, mora kupec takoj oziroma najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti Pošto Slovenije in trgovino Herbana.si na elektronski naslov ali preko telefona. Na podlagi ustreznega obvestila Herbana.si kupcu v najkrajšem možnem času zamenja izdelek oziroma vrne kupnino na dani transakcijski račun. Ob prejemu novega izdelka je dolžnost kupca, da razlito ali poškodovano blago izroči pismonoši in sodeluje pri zapisu zapisnika o poškodbi blaga.
Napačno blago: Prejeto blago preglejte takoj. Če je v poslanem paketu napačno blago, mora kupec najkasneje v 3 dneh po prevzemu o poškodbi obvestiti trgovino Herbana.si. Na podlagi ustreznega obvestila spletna trgovina Herbana.si kupcu v najkrajšem možnem času izdelek zamenja. Ob prejemu pravega izdelka je dolžnost kupca, da napačno blago pošlje nazaj.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti podjetju najkasneje v tridesetih dneh po sporočilu o odstopu. Če potrošnik pravice do odstopa po 43.č členu nima, mora biti to izrecno navedeno.
Vsako reklamacijo ali pritožbo bomo poskušali rešiti kar najhitreje in predvsem v korist kupca. Reklamacije na kupljeno blago se upoštevajo v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Podjetje Herbana d.o.o., ki upravlja s spletno tgovino, vrne prejta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena je dostopen na tej povezavi.
Pisne reklamacije in pritožbe lahko oddate preko kontaktnega obrazca na naši spletni strani, direktno preko emaila ali pa se na nas obrnete neposredno na GSM 040 544-509.
Stvarna napaka
Napaka je stvarna kadar:Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
Izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
Izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
Je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake tako, da nas o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obvestilo o napaki lahko potrošniki odda osebno, preko telefona, e-maila ali kontaktnega obrazca. Stranki bomo izdali potrdilo o prejemu izdelka.
Prodajalec po zakonu ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na izdelki ali vrne del preplačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na izdelku natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov Skladno z zakonom Herbana d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Herbana spletna trgovina, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na tej povezavi.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Obvestilo glede kozmetičnih izdelkov
Če imate kakršnekoli težave s kožo, se pred nakupom kozmetičnih izdelkov posvetujte z zdravnikom. Pri uporabi kozmetičnih izdelkov upoštevajte: preverite datum veljavnosti izdelka
po odprtju izdelek porabite v 3 do 6 mesecih, v kolikor ni drugače navedeno
izdelek predhodno uporabite na manjši površini kože in preverite morebitno alergijsko reakcijo
izdelke hranite na suhem, hladnem in temnem prostoru ter izven dosega otrok
izdelke uporabite na predelih telesa za katere so namenjeni in skladno z navodili
izdelki so namenjeni izključno za zunanjo uporabo
V primeru kožne reakcije kožo temeljito sperite z vodo in se posvetujte z zdravnikom.
Varstvo osebnih podatkov in piškotki V spletni trgovini se trudimo za najbolj varno nakupovanje. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri nakupu/vpisu v naši spletni trgovini, so namenjeni zgolj in samo poslovanju naše spletne trgovine... Več o tem
Na spletni strani uporabljamo neškodljivie t.i. piškotke, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in močno izboljšajo vašo uporabniško izkušnjo... Več o tem
Intelektualna lastnina Vse pravice pridržane. Vsa besedila, slike, grafike, zvočne datoteke, animacije, video posnetki in njihove izpeljanke na tej strani so predmet zaščite avtorskih pravic in druge intelektualne lastnine. Teh predmetov ni dovoljeno kopirati za komercialno uporabo ali distribucijo, prav tako jih ni dovoljeno spreminjati ali znova objavljati na drugih spletnih mestih. To spletno mesto lahko vsebuje tudi slike, za katere je ponudnik pridobil pravico do uporabe, vendar so zaščitene z avtorskimi pravicami tretje strani.
Ponudnik pod nobenim pogojem ni odgovoren za katere koli povezave, ki niso del tega spletnega mesta, ali katera koli druga spletna mesta, ki so ali niso povezana s tem spletnim mestom. Ponudnik zavrača vso odgovornost za pravilnost katerih koli podatkov, ki so na voljo na teh povezanih straneh, in katerih koli izdelkov ali storitev, ki so na voljo na teh spletnih mestih.
Komunikacija
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Mnenja in komentarji uporabnikov Mnenja oziroma komentarji uporabnikov ter recenzije izdelkov, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti trgovine, ki so namenjene skupnosti uporabnikov. Ponudnik omogoča, da mnenje napiše katerikoli registrirani uporabnik trgovine, pred dokončno objavo pa jih ponudnik pregleda. Ponudnik ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, obsceni ali po mnenju ponudnika ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe in ponudniku dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Ponudnik ima pravico vsebino uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu ponudnika, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na ponudnika.
Veljavnost in cene Prodajni program, ki ga nudimo na naših spletnih straneh je predmet pogostih sprememb in dopolnitev. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodnega obveščanja naših strank. Pri vsakem naročilu veljajo cene, ki so v trenutku naročanja navedene poleg posameznega artikla.
Vse cene so v evrih in že vsebujejo DDV. Spletna ponudba velja od 01.01.2009 do preklica. Uporaba besedil in ostalega gradiva iz spletne strani brez pisnega dovoljenja lastnika ni dovoljena.
EKOLOŠKI
BALZAM ZA USTNICE
Ameriški slamnik & Melisa
Za nego, zaščito in regeneracijo ustnic.